NOWOŚĆ! DEBIUTUJE BE ACTIVE. DIETETYKA & FITNESS

16 czerwca do rąk czytelniczek trafiło pierwsze wydanie miesięcznika „Be Active. Dietetyka & Fitness”. Redaktor naczelną nowego magazynu jest Ewa Chodakowska, która pojawiła się również na okładce lipcowego wydania.
Nowe pismo Edipresse dedykowane jest kobietom w wieku 18-35 lat, zainteresowanym aktywnym stylem życia, przywiązującym szczególną wagę do zdrowia we wszystkich jego aspektach.
W pierwszym numerze czytelniczki znajdą m.in. porady dietetyczne na lato, ćwiczenia motywujące do ruchu na plaży oraz pierwszą metamorfozę „Be Active”, czyli historię dziewczyny, która dzięki aktywności fizycznej wróciła do dobrej formy i zdrowej wagi. „Be Active” to również odpowiedzi ekspertów na pozornie proste pytania: czym jest gluten, jak prawidłowo wykonać przysiad i jak jeść żeby pozbyć się nadwagi. Dzięki technologii Tap2C „Be Active” to magazyn interaktywny, wzbogacony o najwyższej jakości, dodatkowe treści video i galerie zdjęć.
„Ewa Chodakowska jest osobą, która zawsze bardzo dbała o bezpośredni kontakt ze swoimi fanami, stąd wielki sukces, jaki odniosła m.in. na Facebook’u. U podstaw koncepcji „Be Active” leży założenie pozostania w bliskim kontakcie z czytelniczką - czego wyrazem jest naturalny, często żartobliwy język, jakim pisane są teksty oraz rozszerzenie magazynu o liczne materiały video, także z udziałem redaktor naczelnej, dostępne dzięki aplikacji Tap2C” – opisuje nowy magazyn Ewa Redel-Bydłowska, członek zarządu i dyrektor wydawnicza odpowiedzialna za ten magazyn w Edipresse Polska SA.
Zastępczynią Ewy Chodakowskiej jest Ewa Janczak-Cwil, absolwentka AWF, rehabilitantka, trener osobisty i dziennikarka. Zespół „Be Active” tworzą także eksperci, wśród nich Marta Mieloszyk-Pawelec, specjalistka w dziedzinie mikroodżywiania, oraz dr n.med. Grzegorz Juszczyk, dyrektor Biura Edukacji Zdrowotnej Grupy LUX MED. Makietę graficzną opracowała Marysia Mastalerz, która wcześniej pracowała m.in. nad szatą graficzną lifestylowego kwartalnika „Kikimora” oraz była grafikiem w „Harper’s Baazar”.
Magazyn ma klejoną oprawę i lakierowaną okładkę. Szata graficzna została wzbogacona o piąty, fluorescencyjny kolor. Pierwszy numer ukaże się w objętości 148 stron, a jego cena to 7, 99 pln.
Sprzedaż pierwszego numeru wspiera kampania promocyjna w wybranych stacjach telewizyjnych, kinie, radiu oraz w magazynach wydawnictwa Edipresse, Internecie, a także w punktach sprzedaży. Za zakup i planowanie mediów odpowiada dom mediowy MediaCom,. Wartość kampanii netto wynosi 4,5 mln zł.

Comments are closed.