NOWA VIVA! MODA

7 marca do rąk czytelników trafił pierwszy numer nowej VIVY! MODY, luksusowego magazynu o modzie, trendach i stylach na nadchodzący sezon.
Choć moda pozostaje największym i najważniejszym filarem, kwartalnik został wzbogacony o rubryki o kulturze, sztuce oraz obszerny dział lifestylowy. W nowej VIVIE! MODZIE nie zabraknie wywiadów z inspirującymi, postaciami, felietonów ze stolic światowej mody, unikalnie zilustrowanych, ekskluzywnych materiałów urodowych oraz egzotycznych podróży. Redakcja magazynu zagląda również do domów i szaf postaci ze świata polskiej i światowej mody. Oczami Agnieszki Ścibior czytelnicy poznają relacje z wybiegów największych projektantów oraz bogaty świat haute couture. Wśród felietonistów nowej VIVY! MODY znaleźli się m.in. Jolanta Czaja, redaktor kreatywna dwutygodnika VIVA!, Patrycja Matysiak, stylistka raportująca z Paryża, Wojciech Warzecha, dziennikarz oraz Anna Bloda, fotografka. Redaktor naczelną magazynu jest Katarzyna Przybyszewska, a jego dyrektor kreatywną Agnieszka Ścibior. Zmianom uległ layout oraz logo magazynu. Ich autorem jest Marek Knap, dyrektor artystyczny Edipresse Polska.
„Magazyn o modzie musi się zmieniać tak jak zmienia się dynamicznie świat mody i potrzeby czytelniczek. Nasza nowa oferta odpowiada zarówno na potrzeby reklamodawców, jak i wyrafinowanej czytelniczki. VIVA! MODA znakomicie uzupełnia modowe portfolio Edipresse, a co za tym idzie ofertę reklamową. W modowym portfolio Edipresse znajdują się również dwutygodnik VIVA!, miesięcznik URODA ŻYCIA, dedykowany dojrzałej czytelniczce oraz FLESZ łączący świat gwiazd i mody.” – komentuje zmiany w piśmie, jego wydawca Magdalena Modrzewska.
Na okładce pierwszego wydania nowej VIVY! MODY znalazła się Anja Rubik w sesji z Los Angeles. W numerze m.in.: prowokujące zdjęcia „Król jest nagi” czyli VIVA! MODA rozbiera polskich projektantów, trendy na wiosnę 2016 oraz raport Agnieszki Ścibior ze światowych wybiegów mody. Obojętność magazynu ma 244 strony, a jego cena to 9,99 pln. Magazyn ma klejoną oprawę i lakierowaną okładkę.
Sprzedaż pierwszego numeru nowej VIVY! MODY wspiera kampania promująca w Internecie, prasie (tytuły własne Edipresse), mediach społecznościowych, punktach sprzedaży oraz w kinie. Za kreację odpowiada dział marketingu magazynu.
Magdalena Łukasiewicz, manager sprzedaży pism ekskluzywnych Edipresse Polska, jest odpowiedzialna za sprzedaż powierzchni reklamowej w kwartalniku VIVA! MODA.

Comments are closed.