Nowa struktura w obszarze digital Edipresse Polska SA

Od 1 lipca Edipresse Polska zmienia organizację firmy.  Produkty digitalowe zostają włączone do obecnych platform biznesowych, powstają platformy multimedialne. Zmiana ma na celu bardziej efektywną realizację strategicznych celów Edipresse w obszarze digital.

“Produkty on-line stają się coraz ważniejsze dla naszego biznesu, a e-portfolio Edipresse nabiera znaczenia na rynku. Jesteśmy 3. największym wydawcą lifestylowym w polskim Internecie. Digital przestał być działem
w firmie, a stał się ważnym kierunkiem jej rozwoju we wszystkich obszarach tematycznych. Do tej wizji dopasowujemy organizację”
– komentuje zmiany Alicja Modzelewska, dyrektor generalna firmy.

Członkiem zarządu nadzorującym obszar digital zostaje Izabela Bochenek - Strauss. Produkty online będą na poziomie strategicznym zarządzane przez szefów obecnych platform biznesowych: Agnieszka Smit odpowiada za Polki.pl, Babyonline.pl, Niania.pl, Magda Modrzewska za Wizaz.pl, Party.pl, Viva.pl, a Ewa Redel- Bydłowska za Gotujmy.pl.

Grupa Edipresse zajmuje 12. miejsce wśród wszystkich wydawców internetowych w Polsce. Wg badania Gemius/PBI w maju 2016 serwisy grupy odwiedziło łącznie 8 954 685 realnych użytkowników. Portfolio Edipresse skupia serwisy lifestylowe kierowane głównie do kobiet. W kategorii "Styl życia" zajmuje obecnie 3. miejsce za Grupą Wirtualna Polska oraz Grupą Onet - RASP (Źródło: Badanie Gemius/PBI Audience, V 2016, grupa: internauci 7+, użytkownicy (real users), dane total).

Comments are closed.