KOSMETYK WSZECHCZASÓW – NOWA ODSŁONA KATALOGU

18 marca wydawca serwisu Wizaz.pl [Edipresse Polska] wprowadził relanuch największego w Polsce, opiniotwórczego katalogu produktów kosmetycznych- KWC.
Wśród wprowadzonych zmian znalazły się nowe funkcjonalności. Użytkownicy Wizaz.pl mają teraz możliwość zadawania pytań recenzentce oraz ich obserwowania. Recenzentki mogą być również oceniane przez użytkowników co dodatkowo wzmacnia wiarygodność publikowanych treści. W chwili obecnej katalog Kosmetyk Wszech Czasów Wizaz.pl to społeczność ponad 86 000 zaangażowanych recenzentek. Zmienił się również layout katalogu, formularze dodawania produktu i opinii są jeszcze bardziej intuicyjne, a wyszukiwarka produktów jest prostsza, szybsza i zyskała nowe filtry wyszukiwania. W nowym KWC również niezalogowani użytkownicy mają możliwość polecania wybranych produktów. Strona jest responsywna, ma nowe logo i szatę graficzną za które odpowiada firma Simply User.
Za relaunch katalogu odpowiada Dorota Szostek-Rejowska, dyrektor produktu Wizaz.pl oraz Elżbieta Żywiczyńska – manager KWC, wieloletnia użytkowniczka Wizażu.
KWC jest katalogiem opierającym się na społeczności Wizażanek – dlatego też na bieżąco konsultowaliśmy zmiany, które wprowadzaliśmy z użytkowniczkami Wizażu, bądź wręcz wdrażaliśmy zapotrzebowania, jakie zgłaszały. Nie jest to koniec zmian, planujemy dalszy rozwój. Oczywiście w porozumieniu z recenzentkami katalogu. ”- komentuje Elżbieta Żywiczyńska.
W chwili obecnej katalog zawiera blisko 60 tysięcy kosmetyków, 2 793 różnych producentów. Wszystkie produkty wystawiane są przez recenzentki, czyli użytkowniczki serwisu Wizaz.pl. Do tej pory ponad 86 tysięcy recenzentek wystawiło ponad 966 tysięcy opisowych recenzji. Dziennie wystawianych jest średnio ponad 200 recenzji produktów.
Od 2010 roku serwis Wizaz.pl co roku przyznaje tytuły „KWC” dla najlepiej ocenionych przez użytkowniczki kosmetyków. Tegoroczna gala przyznania nagród KWC odbyła się 17 marca w Pałacu Prymasowskim  w Warszawie.

Comments are closed.