Już ponad pół miliona pobrań aplikacji Kropka TV!

FullSizeRender (1)

 

Aplikacja Kropka TV (związana z tygodnikiem telewizyjnym Kropka TV), została pobrana ponad 500 000 razy. W większości przez użytkowników systemu Android, choć coraz większą popularnością cieszy się też dostępna od kilku tygodni wersja na system iOS (kilkadziesiąt tysięcy pobrań).

Nowa wersja aplikacji Kropka TV zadebiutowała we wrześniu tego roku. Posiada nowoczesną grafikę, ulepszony UX oraz nowe funkcjonalności, w tym tworzenie własnej listy, ustawianie przypomnień czy możliwość dzielenia się informacjami o programach z rodziną lub znajomymi. Kropka TV zyskała zaufanie użytkowników i jest przez nich wysoko oceniana. Średnia ocena aplikacji w Google Play wynosi 4,1.

Tym samym aplikacja Kropka TV (obok aplikacji WP.PL z programem telewizyjnym oraz aplikacji Telemagazyn Program TV) wkroczyła do ścisłej czołówki aplikacji mobilnych
z programem telewizyjnym, pod względem ilości pobrań i oceny użytkowników.
W badaniu Mobigate aplikacja Kropka TV (jako jedyna spośród wszystkich aplikacji
z programem tv) znalazła się na czwartym miejscu w kategorii News&Magazines w wynikiem 1,4%, tuż za Gazeta.pl LIVE, a przed Onet.pl (sekcje wiadomości, pogoda, sport), Pudelek.pl czy TVN24.
- Tworzone przez redakcję Kropki TV rekomendacje najciekawszych propozycji telewizyjnych są wysyłane użytkownikom naszej aplikacji za pośrednictwem wiadomości push. To pomaga użytkownikom wybrać najbardziej wartościowe i atrakcyjne programy z niezwykle bogatej oferty stacji telewizyjnych. Możliwości stworzone przez aplikacje KropkaTV są też fantastycznym uzupełnieniem oferty dla naszych tradycyjnych czytelników - mówi Agnieszka Świecka, content director w spółce P&P, która jest wydawcą aplikacji.

- Jest to także świetny kanał aktywizacji użytkowników naszej aplikacji -uzupełnia Michał Malinowski, który odpowiada w spółce za marketing mobilny. - Codziennie analizujemy statystyki i zachowania użytkowników oraz pracujemy nad optymalizacją aplikacji. Jednocześnie staramy się zebrać maksymalnie dużo opinii, by rozwijać nasz produkt nie tylko zgodnie z najnowszymi trendami, ale tez zgodnie z oczekiwaniami użytkowników. Już wkrótce zaprezentujemy kolejne, atrakcyjne produkty mobilne - dodaje Malinowski.

Spółka P&P (należąca do grupy Edipresse Polska) jest wydawcą nie tylko aplikacji, ale tez magazynów na zlecenie Jeronimo Martins Polska (JMP) : telewizyjno-poradnikowego tygodnika Kropka TV oraz miesięcznika Moje Smaki Życia, które dostępne są wyłącznie
w sieci sklepów Biedronka.

Comments are closed.