Edipresse chce wzmocnić część redakcyjną Wizaz.pl i obecność serwisu w social media. Wizaz.pl dołącza do multimedialnej platformy people & style.

Od dnia 1 sierpnia serwis Wizaz.pl wejdzie w skład multimedialnej platformy redakcyjnej people & style Edipresse Polska. Znajdzie się w niej obok magazynów „Party”, „Flesz”, „Party Style”, „Flesz Uroda” i „Party Medycyna Estetyczna” oraz serwisu Party.pl. Redaktor naczelną tej grupy projektów jest Aneta Wikariak. Jej pierwszym zadaniem w Wizaz.pl ma być zbudowanie silnego zespołu redakcyjnego. Dyrektorem produktu Wizaz.pl jest Dorota Szostek-Rejowska.
Zmiany, które wprowadzamy, są wynikiem nowej organizacji obszaru digital w firmie. Stworzyliśmy silne platformy multimedialne, aby wesprzeć nasz digitalowy rozwój. Wizaz.pl to jedna z największych społeczności kobiecych w polskim Internecie, z wielkim forum i katalogiem kosmetyków tworzonym przez użytkowniczki. Teraz chcemy zainwestować też w rozwój części redakcyjnej Wizaz.pl. Zadanie to powierzamy Anecie Wikariak – osobie z dużym doświadczeniem redaktorskim, zarówno w prasie, jak i w Internecie” – komentuje zmiany Izabela Bochenek-Strauss, członek zarządu Edipresse odpowiedzialna za obszar digital.

Ogromną siłą serwisu Wizaz.pl są Wizażanki – niezwykła na rynku społeczność kobiet ciekawych życia, aktywnych, interesujących się nie tylko tematyką urodową. Chcemy im dać więcej informacji, rad, więcej formatów wideo, tak by na stronie Wizaz.pl znalazły wszystko, co je interesuje. Społeczność Wizażanek nadal będzie miała ogromną rolę w tworzeniu serwisu” – mówi Aneta Wikariak.

Silna społeczność i silna część redakcyjna pozwolą nam wzmocnić unikatowość Wizaz.pl na polskim rynku. Chcemy rozwijać stronę główną i znacząco podnieść obecność serwisu w social media” – podkreśla Dorota Szostek-Rejowska, dyrektor produktu Wizaz.pl.

Grupa Edipresse zajmuje 16. miejsce wśród wszystkich wydawców internetowych w Polsce. Wg badania Gemius/PBI w czerwcu 2016 r. serwisy należące do grupy odwiedziło łącznie 8 313 532 realnych użytkowników. Portfolio Edipresse skupia serwisy lifestyle'owe kierowane głównie do kobiet. Do największych należy m.in. strona Wizaz.pl, która zajmuje 1. miejsce w kategorii „Styl życia / Moda i uroda”. W tym miesiącu badania stronę odwiedziło 2 808 364 realnych użytkowników. W kategorii „Styl życia” Grupa Edipresse zajmuje 3. miejsce, za Grupą Wirtualna Polska oraz Grupą Onet-RASP. (Źródło: Badanie Gemius/PBI Audience, VI 2016, grupa: internauci 7+, użytkownicy (real users), dane total).

Comments are closed.