PARTY.PL – nowy serwis kobiecy od Edipresse Polska SA!

28 września startuje nowy serwis dla kobiet Party.pl [Edipresse Polska SA]. W serwisie znajdą się wszystkie tematy, których kobiety najchętniej szukają w sieci – newsy z życia gwiazd, eksperckie informacje o modzie, urodzie, stylu życia, a także materiały shoppingowe i poradnikowe. Znajdą się w nim także materiały kulinarne, kulturalne oraz rozrywkowe. Party.pl stawia na współpracę z ekspertami. Będą wśród nich m.in. znana stylistka i autorka rubryki w „Party” - Joanna Horodyńska, stylistka „Tańca z gwiazdami” Malwina Wędzikowska oraz redaktor naczelna i redaktor kreatywna kwartalnika „Viva!Moda”, Agnieszka Ścibior.
Serwis będzie miał silną sekcję video. Znajdą się w niej nie tylko wywiady z gwiazdami i relacje z imprez, ale także stałe autorskie formaty celebryckie i lifestylowe, takie jak gwiazdorskie rankingi czy wybory stylistek
z polskich sklepów. Serwis Party.pl został stworzony zgodnie z filozofią mobile first w zakresie funkcjonalności, struktury oraz layoutu. Jest zaprojektowany w technologii Responsive Web Design - użytkownicy będą z niego korzystali w równie komfortowy sposób - na desktopie, na tablecie i smartfonie.
Serwis działa pod jedną z najsilniejszych kobiecych marek magazynowych w Polsce Party. Nie będzie jednak internetowym odpowiednikiem magazynu „Party. Życie Gwiazd”. Stanowi oryginalny produkt o tematyce znacznie szerszej niż dwutygodnik „Party”. Ma dużą część lifestylową, która nie opiera się na gwiazdach. Do serwisu zostały przeniesione treści z serwisów Fleszstyle.pl i Afterparty.pl.
Redaktor naczelną nowego serwisu jest Aneta Wikariak, która pozostaje również naczelną magazynów „Party. Życie Gwiazd” oraz „Flesz. Gwiazdy i Styl”. Dzięki temu serwis Party.pl będzie wykorzystywać ekskluzywne treści magazynowe z portfolio Edipresse – przede wszystkim z dwutygodników „Party” i „Flesz”, będzie też współpracował z dwutygodnikiem „VIVA!”. Zastępcą redaktor naczelnej serwisu został Adam Michejda. Zespół redakcyjny Party.pl ma doświadczenie zarówno w dziennikarstwie internetowym, jak i magazynowym. Połączenie tych doświadczeń ma zapewnić Party.pl szybkość internetu, ale również ekskluzywność i jakość informacji, które w showbiznesie i tematyce lifestylowej wciąż są domeną magazynów.
Party.pl będzie aktywne w mediach społecznościowych, obecne na wszystkich najważniejszych platformach: Facebook, Instagram, Twitter, Pinterest. Architektura serwisu została stworzona przez doświadczonych projektantów tak, by ułatwić użytkownikom dzielenie się, komentowanie czy "lajkowanie" informacji. Party.pl będzie serwisem pobudzającym swoich użytkowników do dyskusji.
Serwis będzie promowany online oraz w TV, kinie, radiu, prasie.
Sprzedażą oferty reklamowej serwisu zajmą się połączone biura reklamy online oraz magazynu „Party. Życie Gwiazd”. W ofercie znajdą się autorskie propozycje reklam dedykowane wyłącznie Party.pl oraz pomysły kampanii obejmujące zarówno Party.pl, jak i lifestylowe serwisy oraz magazyny Edipresse.
Edipresse znajduje się na 19. miejscu wśród największych grup i witryn internetowych w Polsce z zasięgiem 5,4 mln Real Users. W kategorii "Styl Życia" zajmuje 5. miejsce tuż za serwisami lifestylowymi, które należą do dużych portali. Główne serwisy Edipresse to Polki.pl (nr jeden w kategorii "Styl życia / Serwisy kobiece"), Wizaz.pl (nr jeden wśród wertykali modowo-urodowych), Babyonline.pl i Gotujmy.pl. (Źródło: Megapanel PBI/Gemius, VII 2015, grupa: internauci 7+).

Comments are closed.